Tillbaka
Hej på er, nu är jag tillbaka!
 
Jag var tvungen att ta en paus och hantera livet, men nu har jag tagit mig igenom stormen och är på väg in i sommaren med ny energi. Vet inte vad mer jag ska säga till er. 
 
Status just nu, jag är pigg och glad, ingen corona för min del men mormor fick det men parerade både Corona och en bruten lårbenshals. Den genarationen är av annat krut.

Tycker jag har nämnt gång efter annan att jag ska växla över till en mer hälsosam kosthållning, men efter det har ni inte riktigt fått någon uppföljning. Jag äter just nu minimalt med socker, vetemjök samt begränsat med animaliska produkter så som kött, ägg och mjölk. Jag ser det som en boost och jag känner mig piggare. Första gången jag kände mig helt frisk efter min sköldkörteldiagnos var efter att jag följt den 4 månader långa "gröna dieten" för förra hösten. Så mitt mål är att årligen, över en period, gå över till väldigt mycket grönt för att bibehålla mitt mående, precis som nu. Jag mår bra nu, mycket ork till träning, familjen och livet. Min grundkänsla är glad, vilket jag inte tänker ta för givet men är tacksamt medveten om att jag jag nu mår bra och har en positiv inställning till livet.

Vad gäller träning så funkar det fint, Denis har dock ställt in en AC i sovrummet. Förkylningsmaskinen kallar jag den, ni kan ju gissa hur många diskussioner vi har om värmereglage här på ugglevägen...
 
 
Tänkte mest meddela att jag är tillbaka.  
 
Kärlek till er.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress