Paddelbräda
Jag strävar att leva ett aktivt liv för jag mår som bäst när jag håller i gång.  Typiskt är väl det att jag åkt på två diagnoser som har gjort att blir trött och inte orkar göra så mycket som jag vill.
Nu när jag återfått min energi (peppar peppar) så njuter jag verkligen av allt jag orkar att göra. Eftersom alla ska hålla sig hemma i sommar och att det dessutom varit så fantastiskt väde många dagar har jag investerat i en SUP, en paddelbräda. Den är uppblåsbar och tro det eller ej, smidig att ta med sig! Mamma var iväg på jobb i Kalmar så jag bad henne armbåga sig fram på Bauhas och köpa en till mig. Dagen efter var lagret slut så jag är väldigt glad att jag har en så snäll mamma. 

Jag pumpade direkt upp brädan och gav mig ut. Träningsvärken kom sedan som ett brev på posten, det var så kul så jag vet inte hur länge jag höll på. Kul var det i alla fall!
 
 Jag och min paddelpartner Adelia
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress