10 år sedan
 
Denna bild kom upp som minne på facebook, 10 år sedan. 
Jag ser så liten ut!
Jag var inte stor heller, inte speciellt mogen eller med någon livserfarenhet att luta mig tillbaka på.

Jag fick åka till Tannerfors i Finnland och springa för juniorlandslaget, 
samma arena som de håller finnkampen på. 
Meningen med Nordiska var främst att juniorer skulle få erfaranhet av mästerskap.
 
Prestationskrav,
jag bestämde mig innan vi åkte, skulle jag inte slå mitt pesonbästa så var det en förlust.
Enligt egen utsago var jag för dålig för att få vara m
ed i landslaget och var nu tvungen att bevisa mig.
 
Bortsett från prestation både innan efter så har jag lärt mig en sak, ta tillvara på de chanser som ges och söka glädjen framför prestation.
Det går att prestera lika bra, för mig troligtvis bättre, utan att kväva glädjen genom att vara livrädd för att misslyckas. 
 
 
Vi är inte skyldiga någon att vara perfekta.
Vi är inte skyldiga någon något.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress