Spikskor
Kunde inte hålla mig längre, Oskarshamn kommun har lagt ny löparbana och jag har inte sprungit i spikskor på år. Så nu klickade jag hem ett par begagnade för jag måste gå ner till arenan och köra intevaller i spikskor, inte mycket som slår den känslan. Uppvärmning runt idrottvägen, lite löpskolning och stegringslopp. Sedan pause för att byta till spiksor och allvaret börjar, hårda intervaller tills benen är fyllda med mjölksyra. Jag vet inte vad som skulle slå detta en fredagskväll. Detta ligger inte riktigt i min träningsplan men jag kude inte hålla mig längre, jag älskar att springa i spikskor och min träningsplan är mest för att jag tycker det är kul att göra egna träningsupplägg. Att avvika från planen spelar inte så stor roll för mig, jag vill göra det som är lustfyllt.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress