2020
Liver hände och nu är det april. 2020, vilket himla skitår. Året började inte så bra för mig privat och i och med Covid-19 blev inte livet roligare precis. Allt är inställt, allt! Att flytta på ett OS gör man inte i första taget. Jag kan tänka mig snabbspola 2020 för att köra igång 2021 nu med detsamma. Vidare...
 
Hälsouppdatering, jag mår bra just nu. Jag äter ganska bra hälsosam mat, inte perfekt, men jag försöker. Har en period där jag tagit en hel del kosttillskott, som nämnt tidigare, för att se om det skulle ge effekt, vilket det har. Jag är piggare i kroppen och huvudet. Det jag testat nu på senare som jag inte tagit innan är jod, jag kanske hade brist på jod eller så är det bara flera små förbättringar som gett en större total effekt. Ska fortsätta med dessa kosttillskott ett tag till sedan tänkte jag kontakta en homeopat för att se vad en sådan kan bidra med. Alltid en strävan efter att må det bästa jag kan må.
 
Jag tränade i förra veckan, testade att springa på snabbare och det kändes bättre än på väldigt länge. Jag älskar ju att springa så när kroppen svarar blir jag alltid motiverad till mer träning. Brukar säga att jag inte riktigt är som andra. Mig ska ni berömma när jag vilar från träningen, inte när jag tränar. Träningen kommer så naturligt att ingen behöver berömma mig för att den blir gjort men jag kan däremot behöva en klapp på axeln då kroppen inte orkar med och jag får vila från träning. Nu är jag pigg som sagt så inget beröm behövs och jag kommer träna efter ork, alternera kondition, främst löpning med yoga och lite styrka.
 
En uppdatering för er som undrar vad jag har för mig. 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress